Monday 29 August 2011

Vlog 5: Perangai Drebar

Assalamualaikum peeps!

Jyeah Raya is almost here and I'm already here in my hometown, Ipoh! So raya dah dekat sgt nih? Korunk dah balik kampung ker tak? Kalu yang xdpt balik tuh bwk bersabar la ek~

Anyway, mser aku drive 2 jam setengah dari Cyberjaya ke Ipoh, aku mcm kengkadang sajer tgk driver or org2 lain dlm keter yg potong aku. Sbb kengkadang tuh gelagat diorunk mcm xsenonoh n klakar. Well atleast aku xderla cepat bosan dlm keter sorunk2. Asyik duk melalak dgr lagu jer. Kering tekak haha. So from that aku dpt idea wat vlog nih. Peace:)




Well as soon as aku sampai rumah, ibu aku ajak bukak puasa kat tempat special skit coz sumer anak2 dier dah balik ke rumah. Awwww. I was thinking of break fasting at home but she decided to take us to a breakfast buffet at a hotel. I know, OMG!
The Hotel
The Ibu
The Perut Kekenyangan
Well kalau dah balik tuh xkan nak duk rumah tido jer. Next morning after sahur, me and my ibu when out to the market for some REAL RAYA SHOPPING :)
Strangely, sumer ibu2 yg dtg kat situ sumer dtg ngan anak lelaki...haha. I guess it's a mother-thing~

Well that's all I want to blabber, thanks for reading my post! Have an AWESOME Hari Raya!!! Later~

No comments:

Post a Comment